Vay canına! Yaklaşık iki sene önce bir heves yarattığım ve üşengeçliğim sebebiyle sadece bir post yayınlayabildiğim blog sayfama geri dönüş yapıyorum. Umarım tarih tekerrürden ibaret olmaz ve bu kez devamı gelir :)
Little Miss Chatterbox tekrar sanal sahalarda. Aslında başlangıç olarak adlandırabiliriz. Ya da yeniden doğuş mu demeliyiz? Bilemedim. Halihazırda içinde bulunduğum durum sebebiyle belki de yeniden doğuş daha uygun olur.
İnsan hayatında bazı dönemler vardır: Kimi zaman en tepedesindir; kimi zaman zirvede, yükseklerde uçarken hiç beklemediğin bir anda kolun kanadın kırılır ve sert zemine pike yapar toslarsın; kimi zamansa hızını almış dümdüz, sorunsuz, rutininde ilerlerken yolunu kaybeder, hiç bilmediğin diyarlara geçiş yaparsın. İşte bende hayat ekseninde normal bir şekilde seyrederken aniden "Lost in Neverland" moduna girdim. Neyse ki, çıkış levhasını çok da fazla dolanmadan, güç kaybetmeden, destekleyici faktörlerin de yardımı ile görebildim.. Şimdi tekrar kendi eksenimdeyim, geri döndüm, yavaş yavaş ilerlemekteyim.
İşte buradayım ve sizlere merhaba diyorum :)
Bir sonraki post'a kadar görüşmek üzere!


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder