İlk denemeler... ilk satırlar.. İnsan neden blog yazma kararı verir? Genel olarak şartlar belki de şu şekilde sıralanabilir:
1. Can sıkıntısı (kim bilir!)
2. Yeni yetme yazarlık denemeleri (belki tesadüfen popüler medyaya dahil olurum umudu ile)
3. Birilerine (eski sevgili/nişanlı/eş, küsülen bir arkadaş ya da ne bileyim uzakta bulunan bir aile...) gönderi yapma isteği
4. Yaşananları paylaşmak, hiç tanımadığın kimseleri duygu/düşünce/fikir/his... sistemine dolaylı olarak ortak etmek ve belki de kendini bu şekilde hafifletmek
5. Sırf gırgır olsun diye
6. Spesifik bir sebebi yok!
7. ....
Miss Chatterbox'a gelirsek. Listeden kendime bir sebep uyduramadım. Ama içimdeki ses, blog yazmaya başlamanın an itibariyle iyi bir karar olduğunu söylüyor. İçimden ne gelirse yazmak, anlatmak ve paylaşmak isteği içerisindeyim.
Hayat, hikayaler, yeme, içme, gezme, alışveriş, insan ilişkileri kadın erkek fark etmeksizin, iş hayatı, öğrencilik, politika, müzik, sinema, spor ve aklıma diğer her ne gelirse...
O zaman (biraz klişe olmakla birlikte) içinden gelen sesi dinle Miss Chatterbox! İçinden gelen sesi dinle :)
